Mám pocit, jako kdyby u vás bylo něco s Metro EEE špatně. Už v prvním článku "Metro Exodus Enhanced: ray tracing na steroidech" máte ukázkové screenshoty mnohem méně ostré než vidím u sebe. Teď pro změnu zmiňujete ghosting, který jsem zaznamenal jen u úplně první neopatchované verze a pouze v HDR. V aktuální verzi jsem si žádného ghostingu nevšiml, a to jsem na tyhle věci docela citlivý. Můžete uvést nějakou lokaci, kde je to podle vás vždy a dobře patrné?
I když zrovna tyto článku o DLSS v Metru EEE jsou v rozporu s mou zkušeností, tak to nemá vliv na to, že váš moc rád čtu a přeju vám hodně čtenářů. Díky za vaši práci.
Odpovědět3 0
Večer vyzkouším. BTW tak mě napadlo, jestli kvalita DLSS nezávisí i od počtu dostupných tensorových jader. Možná proto mám na 3090 ostřejší DLSS než vy. Třeba je to blbost, ale nedivil bych se...
Odpovědět0 0
Zkusil jsem Volhu a Kaspik.
Volha - po úvodu jsem se vydal po kolejích vpřed, dokud jsem nevyplašil hejno vran po pravé straně. Žádný ghosting jsem nezaznamenal ani u povlávajích ?kabelů? na stožárech v dáli. Jediný artefakt byly mizející/objevující se ptáci ve velmi vzdáleném hejnu na pravé straně.
Kaspik - spousta poletujících malých a velkých potvor už během úvodu. Po jeho skončení nepatrný ghosting (věděl jsem, že ho hledám, jinak bych asi nepostřehl) u velkých potvor vpravo nahoře před lokomotivou. Za mláďaty nebo co to je, nebyl patrný žádný ghosting. Ani za objekty míjejícími jedoucí lokomotivu během úvodu.
Ve hře mám vypnuté VSR a rozmazání pohybu. V NCP mám oproti standardu nastaveno Texture filtering na High quality. Tak fakt nevím, ale zrovna Metro EEE mi přijde jako výkladní skříň DLSS. Kdyby všechny implementace DLSS byly na této úrovni, tak si nikdo soudný nemůže stěžovat.
A abych nezapomněl, nepoužil jsem to nové DLL.
Odpovědět0 0
Fakt nevím proč, ale u ptáků nemám ani náznak ghostingu a u těch velkých mrch jen někdy a jen velmi málo. Mřížek v okně jsem si nevšiml, ale ještě je zkusím.
Odpovědět0 0